De eerste stappen heb je gezet. Je had een idee, overtuigde je stakeholders en hebt nu budget om jouw product te gaan realiseren. En nu? Hoe vertaal je jouw plan naar een werkend product zonder dat je in één keer je hele budget uitgeeft? Met onze projectstrategie gaan we stap voor stap aan de slag. Zo hou je grip op je budget en sta jij aan het roer om richting te bepalen.
Klaar om jouw product te lanceren?
Wij zijn één en al oor. Plan meteen een kennismaking met Jasper.
Inventory Workshop
Als we elkaar nog niet kennen, gaan we eerst samen ons Inventory Canvas invullen. Tijdens deze kick-off brengen we systematisch alle informatie in kaart over jou idee of project. We schetsen op een (digitaal) whiteboard hoe je ideeën samenhangen, hoe/welke technologie daarin een rol speelt en bepalen de belangrijkste onbekenden en risico’s. Zo heb jij in een halve dag jouw kennis overgedragen aan ons ontwikkelteam!
Discovery Fase
Afhankelijk van jouw specifieke situatie richten we de discovery fase in. We focussen ons op de grootste onbekenden en (technische) risico’s zodat we in een vroeg stadium oplossingsrichtingen kunnen verkennen. Hierdoor ligt er aan het eind van deze fase een gevalideerd plan op tafel, waarmee ons ontwikkelteam efficiënt aan de slag kan. Een eerste stap in deze fase kan een Prototyping Sprint zijn.
Delivery Fase
In deze fase werken we toe naar de lancering van jouw product. We werken met het Scrum framework om deze fase te structureren. Het scrumteam levert in iteraties een nieuwe versie van het product op. Eén van onze scrum masters begeleidt het proces, jij staat aan het roer om richting te bepalen.
Support
We maken op tijd heldere afspraken over de verantwoordelijkheden na de lancering van jouw product. Wil je de software zelf beheren en onderhouden? Of laat je dat aan ons over en blijft het project op onze infrastructuur draaien? Dat kan allebei.
Improve
Na de lancering van jouw product sta je niet stil. Jij en je teamleden hadden al een hoop waardevolle ideeën. Nu krijg je nog meer input van je gebruikers en stakeholders. Tijd om structuur aan te brengen in het verbetertraject voor jouw product.